Únikové hry

Vítejte na stránce mých Interaktivních příběhů!

Vstupte do gamebooku vytvořeného v prostředí Twinery, což je forma interaktivní fikce, kde se z pouhého čtenáře stáváte aktivním tvůrcem děje. Základní podstata hraní spočívá v kritické důležitosti vašich rozhodnutí. Každá pasáž textu vyústí v nutnost zvolit jednu z nabízených možností, čímž se příběh neustále větví a stává se zcela nelineárním. Zde je klíčový rozdíl oproti zážitkům, jako jsou třeba únikové hry tvořené v Genially: Zatímco v únikové hře musíte obvykle splnit kompletní, předem danou sadu úkolů, abyste dosáhli jediného konce, v našem gamebooku vaše volby přímo určují, kterou část obsahu a příběhu vůbec uvidíte. To znamená, že žádné dvě cesty gamebookem nemusí být totožné a každé vaše rozhodnutí přímo ovlivní, jak se situace vyvine a jaký alternativní konec příběhu na vás čeká. Pamatujte: Váš osud je ve vašich rukou, volte moudře a nebojte se prozkoumat všechny možné cesty!

Plamen a ocel

Je 7. listopadu 1620. Den před osudovou bitvou na Bílé hoře. Máme tedy před sebou dva osudové dny. Jeden pro město Kladno a druhý pro Čechy. 

V této hře půjdeme po stopách polských kozáků a budeme řídit kroky mladého písaře Janka.

Září 1944

Příběh kopíruje skutečné události jednoho dne v září roku 1944. Tragickou událost, ke které došlo na Kladně díky souhře řady náhod.

Anička a Tomášek

Fiktivní prázdninový příběh odehrávající se u řeky Berounky v blízkém okolí městečka Srbsko.

Tajemství řádu černého orla

Fiktivní příběh o hledání ztracené relikvie řádu černého orla. 

Panna Marie Kožovohorská

Příběh je inspirován pověstí o obrázku Panny Marie Kožovohorské na rozcestí u Kožovy hory poblíž města Kladna.